Voor de liefhebber van zware juridische teksten: helaas moet ik je teleurstellen. We houden van vinyl en muziek maar zeker ook van duidelijkheid. Daarom zijn onze algemene voorwaarden ook simpel en helder.
Wil je toch graag het juridische vakjargon bijwerken dan kan je altijd de Algemene Voorwaarden van de Thuiswinkel Organisatie doorspitten. Ook daar houden we ons uiteraard aan.

Definities
Vroeger smulde ik van definities tijdens de wiskundeles. Je had ze nodig om ingewikkelde berekeningen te begrijpen. Aangezien we hier niet in de schoolbanken zitten maar allemaal houden van vinyl hanteren we de muzikale definities.

  1. Queen: klant is koningin. We gaan mee met onze tijd. En worden dames niet nog hoffelijker behandeld dan heren?
  2. Satisfaction: al zingt Mick Jagger dat hij het niet krijgt. Wij streven naar volledige tevredenheid van de klant en ook voor onszelf. Want een tevreden klant maakt ons tevreden.

Identiteit van de ondernemer
Nu kunnen we heel filosofisch gaan wezen maar het is best simpel. Wij zijn:

Enjoy The Music
’t Hof 32
5741ED Beek en Donk

We zijn bereikbaar elke werkdag van 11 tot 18 uur door te:

Bellen:  +31 (0)492 795061
Chatten: aan de rechterkant van onze pagina’s vind je een chatmogelijkheid
Typen: in ons contact formulier op de site kan je al je vragen kwijt
Liken: like ons op Facebook: https://www.facebook.com/enjoythemusicrecordstore/
Mailen: info@enjoythemusic.nl
Schrijven: naar bovenstaand adres

Zoeken in het register van Kamer van Koophandel Eindhoven: 72700289
Zoeken bij de belastingdienst: NL002439404B29

Toepasselijkheid

  1. Wat we zeggen, passen we toe. Bij ons geen kleine lettertjes. We leveren volgens afspraak, u ontvangt de kwaliteit zoals we ze omschrijven en bieden de service die we beloven.
  2. Hebben we iets niet goed toegepast dan praten we erover maar komen we ook met een oplossing.
  3. Onze waardering op Discogs is na meer dan 1000 bestellingen nog steeds 100%. Daar werken we hard aan. Iedere dag.

Het aanbod
Wat we aanbieden verkopen we. En is er iets waarvan je echt vindt dat het een aanvulling op ons assortiment zou zijn? Laat het ons dan weten en we doen ons best om het op te nemen.

De foto’s die je bij het vinyl ziet, zijn foto’s zoals ze op Discogs staan. Bij de omschrijving staat altijd meer uitleg over wat de daadwerkelijke conditie is van vinyl en hoesje. Het gaat bij vinyl over tweede hands producten. Kijk goed naar de omschrijving om te weten in welke staat het is.

De overeenkomst
Als je een bestelling plaats dan krijg je een mailbevesting.

Kies je voor bankoverschrijving dan is de bestelling definitief wanneer het bedrag van jouw rekening is afgeschreven en bijgeschreven op onze rekening. We rekenen hiervoor 14 werkdagen maximaal. Is binnen die periode het bedrag niet overgemaakt dan sturen we 10 dagen na bestelling een vriendelijke herinnering. Na 14 dagen zal de bestelling geannuleerd worden.

Kies je voor PayPal of iDeal dan geldt de overeenkomst van zodra de betaling succesvol is.

Herroepingsrecht
Heb je je product ontvangen en ben je er toch niet blij mee? Terugsturen kan altijd binnen 30 dagen. Geen vragen over ‘waarom’. Vergeet niet een kopie of de originele bon mee te sturen zodat we weten van wie het komt.

Enige uitzondering hierop is de DJ. Die willen we altijd terug.

Verplichtingen tijdens bedenktijd
Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in ‘winkelstaat’ is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

Met name voor vinyl geldt dat hij in dezelfde staat terug gestuurd moet worden.

Verzendkosten in geval van Herroeping
We zijn geen Bol.com en hebben daarom niet de mooie afspraken met een postverdeler. Daarom zijn onze voorwaarde:

  • Heb je je bedacht dan zijn de retourkosten voor jou
  • Zijn wij erg nalatig geweest en is terugzending het enige alternatief dan nemen wij de verzendkosten voor onze rekening.

Verplichtingen bij herroeping
Zodra we binnen 30 dagen het product retour hebben ontvangen storten we binnen 5 werkdagen het geld terug op je rekening. Natuurlijk laten we ook nog even weten wanneer we alles ontvangen hebben en wanneer we het geld overgemaakt hebben. Dat is wel zo prettig

Uitsluiting herroepingsrecht
Je begrijpt vast dat we volgende producten niet terug kunnen nemen:

  • Hoesjes met plakstrip waarbij de plakstrips zijn verwijderd
  • Hoesjes waar met stift, stickers of andere middelen op is geschreven, geplakt of geknipt. Ook hoesjes waar iedere origami kunstenaar jaloers op zou zijn, worden niet terug genomen.
  • Vinyl waarbij er twijfel is of er met een naald of drilboor is geprobeerd om hem af te spelen
  • Ingewisselde kortingbonnen

De prijs

  • Prijzen zijn inclusief BTW.
  • Prijzen zijn zoals aangegeven en niet onderhandelbaar
  • Verzending binnen Nederland is gratis boven 50€. In België bij besteding van 75€.

Conformiteit en garantie

  • Zie ook onze definities
  • Is ons product niet goed? Dan lossen we dat voor je op volgens de wettelijke regels samen met gezond verstand

Levering en uitvoering

  • We proberen nog de dag van bestelling ook te versturen. We zijn geen computergestuurd bedrijf met 100 werknemers maar hebben de enorme drive om alles zo snel mogelijk bij jou te krijgen. Daarom houden we een extra werkdag als backup mocht er onverhoopt iets tussenkomen
  • Duurt de bezorgtijd toch langer dan hoor je dat uiteraard van ons en kan je kiezen om de bestelling te annuleren. Uiteraard krijg je je geld binnen 5 werkdagen weer op je rekening gestort.
  • Is iets niet op voorraad dan bestellen we het opnieuw (vinyl uitgezonderd) en laten we je weten per mail wanneer de verwachtte levertijd zal zijn. Kunnen we het niet meer bestellen dan kan je kiezen voor een vervangend product of voor een volledige terugbetaling van dat product.
  • Mocht een bestelling kwijt raken nog voor het bij jou is aangekomen dan nemen wij de verantwoordelijkheid op ons als er gekozen is voor levering met Track & Trace. Heb je het product met briefpost laten versturen dan kunnen we hier helaas geen verantwoordelijkheid voor nemen.

Betaling
Zodra de betaling door ons ontvangen is, maken we je bestelling in orde.

Twijfel je of de betaling goed is gegaan of gaat er onverhoopt iets anders mis, neem dan contact met ons op en kijken we samen waar het mis is gelopen

Klachtenregeling

  • Ben je niet tevreden, laat het ons weten. Ook bij klachten streven we naar 100% tevredenheid.
  • Vinden we het vervelend om te horen als je niet tevreden bent. Natuurlijk hadden we graag gehad dat je meteen tevreden was met het product of service. Maar als dat niet zo is, horen we het liever wel dan niet.

Geschillen
Komen we er echt niet uit? Dan kan je ervoor kiezen om de zaak binnen 12 maanden kenbaar te maken bij de geschillencommissie. Uiteraard hopen we dat het niet zover komt en dat we in gesprek blijven met elkaar.

Aanvullende of afwijkende bepalingen
Die hebben we niet.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]